פרטי חובה לנסיעות: התיקים והארנקים הטבעוניים שאת צריכה בהרפתקה הבאה שלך


"The right bag can transform an ordinary day into an extraordinary one. It's like carrying a little piece of magic with you wherever you go. So, choose a bag that sparks joy and let it be a constant reminder of the beauty in everyday moments."

— Emma Watson

תיקים וארנקים לטיולים עירוניים | לי קורן

״לי! התיק שלך היה פשוט מושלם!!! הצטרף לחוויה פריזאית בלתי נשכחת״ - תהילה @tehila260

טסה לסופ״ש אירופאי? או אולי לנסיעת עבודה? ומה עם טיול מחוף לחוף בארה״ב? כשאת אורזת להרפתקה הבאה שלך, דבר אחד חשוב שיש לקחת בחשבון הוא סוג התיק שילווה אותך. כזה שלא יכביד עליך ומצד שני יכיל את כל מה שאת צריכה. כצרכנית מודעת סביבתית ואוהבת בעלי חיים, את כנראה גם תחפשי תיק טבעוני מהמם. ריכזתי לך כאן כמה סגנונות תיקים וארנקים טבעוניים לנשים מתוך הקולקציה שלנו שכדאי לשקול לחיוב וחיוך לנסיעה הבאה שלך

1. תיק גב וצד מתחלף, וונדרלסט רולטופ קטן

תיק גב לנשים שהופך בקלות לתיק צד בגודל יומיומי מושלם, עשוי מבד עור טבעוני איכותי ועמיד, ובדוגמאת הקונפטי משולב עם דמוי זמש רך ונעים. תיק הוונדרלסט רולטופ עוצב כדי לנוע איתך גם במקומות הומים, כך שסגירת הרוכסן בשילוב עם גלגול חלקו העליון הופכת אותו למוגן ביותר מגניבות ברכבת, בשווקים או ברחוב הומה. סגירת חגורה מתכווננת תאפשר לך להתאים את גודל התיק בדיוק לצרכים שלך. 

תיק נסיעות טבעוני לנשים | וונדרלסט רולטופ | לי קורן

2. הארנק המינימליסטי

ארנק נשים הוא אמנם אביזר קטן אך סופר פרקטי וחשוב לנסיעות. הוא יכיל את הדרכון, מזומן, כרטיסי אשראי, קבלות וקטנות אחרות שתאספי בדרך, הכל במקום אחד - תוך שהוא שומר על מראה אלגנטי וגודל נוח. העיצוב היפהפה של דוגמאת הקונפטי שואב השראה מרגעים מאושרים ברומא, איטליה ומזמין רגעים של שמחה לתוך היום יום. הארנק הטבעוני של לי קורן מגיע בשני גדלים ובמגוון צבעים על זמניים. הוא יהיה תוספת מושלמת לנסיעה קלה ומהנה.

ארנק נשים לנסיעות | ארנק טיולים | לי קורן

3. תיק גב מטרופוליטן

תיק גב מעוצב לנשים, אלגנטי ורב תכליתי. תיק הגב הטבעוני של לי קורן יהיה התאמה מעולה לטיולים עירוניים ויום יום עמוס כל טוב. וכן, לפטופ עד 15.5 אינץ׳ יכנס! מרווח, קל משקל, בצורה רכה שמתאימה לימים קלים או עמוסים כאחד. למטרופוליטן תא פנימי מרווח וכיסים מרובים המאפשרים לך לארגן את החפצים שלך בנוחות, כולל שני כיסים חיצוניים עמוקים בכל צד של התיק לבקבוק מים או זריקת המפתחות, ותא רוכסן נסתר בגב.


תיק גב לנסיעות | תיק גב טבעוני | תיקים לנשים | לי קורן

4. תיק אלכסון וקלאץ׳ מתקפל

תיק הקרוסבודי הוא עוד פריט חובה לנוסעות ולמטיילות העירוניות ואני אסביר מיד מדוע - תיק האלכסון קומפקטי וקל לנשיאה, מה שהופך אותו לפרטנר אידיאלי לחקירת מקומות חדשים, ובערב כשמגיע זמן המסעדה והבר, ניתן להסיר את הרצועה ולהפוך אותו לקלאץ׳ מתקפל ושיקי שמשדרג את הלוק. תיק האלכסון שלנו עשוי בד עור טבעוני, והרצועה מתכווננת כך שתוכלי ללבוש אותו באורך המתאים לך. בחרי מבין מספר צבעים ודוגמאות, כולל עיצוב התכשיט בהשראת האדריכלות בקשמיר, הודו או הקונפטי בהשראת רגעים שמחים ברומא, איטליה.

תיק אלכסון וקלאץ׳ מתקפל | תיק טבעוני | לי קורן

התיק הנכון הוא חלק חיוני בנסיעה! עם מגוון תיקים וארנקים לנשים של לי קורן את יכולה לטוס בסטייל בהרגשה טובה לגבי הבחירות שלך; בעלי החיים ששמרת עליהם, והאנשים שיצרו את התיקים והארנקים בעבודת יד מעריכים את זה:)

התיקים הטבעוניים שלנו מגיעים במגוון צבעים והדפסים בהשראת מסעות בעולם, מה שהופך אותם לייחודיים ונהדרים בכל הרפתקה.